Bring me back to life

Igår var det ljustågs konsert det gick faktisk ganska bra lite små falska toner från några men annars lät det fint sista året man fick vara med på den grejen men det har varit roligt, fått lite nya vänner Mathilda och Veronica schysst tjejer ^^

Sedan efter det va det krogen dags åkte ner med Emelie, Evve och Jennie mötte halva IB på bussen fulla(?) haha men sedan trog ja och Evve och Jennie till trägårn för dom andra skulle till swing men dit ville ja inte igen. Såg lite roligt folk där hände saker , inte värst mycket men hell okej kväll var det.  Gick och åt på donken sedan och sen var det dags att åka hemmåt.
Sov typ 5 timmar för sedan skulle man upp och "träna" F10 vilket det inte blev idag fick rättare sagt stå och titta på kanske vara involverade sammanlagt i 15 min, Erik och tränarna skötte ju resten. Var lite synd fast gött på samma gång ville ju så gärna träna dom men var så satans trött sen ikväll så va skönt att bara titta på <333

Ja efter det sov jag i typ 2h mysigt var det, läste lite geografi + kemi + matte, gick till netto sov igen i 30 min,
hade fikapaus, fintouchat på WL, EE, TOK och nu sitter ja bara här ah några timmar för bara mig själv
och ingen mera plugg! 

Nej ska nog ta och kanske kolla på fiml eller gå ut? um vet inte än aja peace chill grease!


I don't wanna fall in pieces I just wanna sit and stare at you... cause i'm in love with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0