Ni kan gå hem nu...

Idag lämnade man in TOK final draft + EE ( var tvungen att ändra om min bibliography men nu är den äntligen klar) + fick en 6a på min paper 1 i Engelska så nu är det typ IB lycka på hög nivå PLUS att det var sista dagen idag, imon är det bara avslutning sedan är det jullov^^ :D WOHO

I morgon kommer det bli en hellt fantasisk dag, möjligtvis förfest + trägår'n med gangi lille Mattzone ska ju också ut nu äntligen som fyllde 18 år idag Grattis! Ska bli så jedrans kul vet jah!
Borde kanske varna alla på trägårn jag och Emo har ingått i en deal, och ja ska banne med vinna den haha.
Så watch out, boy (or girls?) you are tonights targets!


Sedan får man la grattulera *host, host* Bäckäng som vann Teknis vs. Bäckäng. Må ja säga jag höll på Tenkis men allvarligt talat vi sög! Dock inte på alla grenar men på hinderbanan. Ni får banne med träna på den nästa år!!! Detta är ju lite pinsamt att förlora 2 gånger i rad pga av förlust på hinderbanan. Asch vi tar dom på fotbollsmatchen i vår, då ska vi krossa Bäckäng / HALIB = Högsta Alcoliserade Linjen I Borås
Årets roligaste sång måste nog vara " Vi har nått som inte ni har vi har snygga tjejer hahahahahhahaha"


All I want for christmas is you

Kommentarer
Postat av: linn

jag villl ooooockså med!!! ska bli intressant att höra vem som vinner vader ^^

2007-12-21 @ 16:05:33
URL: http://linngust.blogspt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0