Underbara känsla!

Idag kom våran skiva min och Jennicas inspeling på musikskolan when you're gone den låter skit bra det är bara synd att Avrils röst är så hög för ibland hör man henne mer än oss : / Konstigt att dom inte kunde tagit en vanlig karaoke version på den eftersom den förstör låten lite. Men måste bara säga att Jennicas röst är underbar jag älskar den så himla mogen och härlig tjejen kommer att gå långt! ^^
Ja nu har ja redan lyssnat på den 3 gånger måste lyssna igen så bra vi är ^^
Dett amåste jag göra mer för det var så himla rolig. Inset varför jag älskar att sjunga man får den där kicken när man får allt och låta perfekt, inte konstigt nog att jag drömmer om att bli sångerska får la bara hoppas drömmen slår in så jag får göra det jag älskar <3

Nu måste jag lyssna lite till peace

The days feel like years when i'm alone

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj, har ni spelat in en låt, coolt! Kan inte du skicka
eller länka den eller nåt?

2007-12-16 @ 20:36:23
URL: http://amandakroon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0