Ascho!

Förkyldningar, ah vem älskar inte att var förkyld näsan rinner, snysningar hit och dit trött som en get. Att vara förkyld är en speciell känsla må jag säga.

Jah förutom det så mår man la rätt så bra för snart är det helg igen :D
Helger är något man alltid kan längta till

Sjungit har jag gjort lite idag både hemma, och på musiklektionen. Hemma sjöng jag lite Avril <3 och på sången fick jag börja öva på ljustågs låtar har tänkt att vara med där i år igen eftersom det är sista gången man får vara med, försöker få med Jennica i det också mycket roligare om man är med någon man känner.
Jennica prata någon om projekveckan på musikskolan om hon och ja skulle göra någon scen sång grejs låter la rätt rolig, skulle lära sig och utrycka sången mera på scene visst kan vara bra till något i framtiden ^^ och vi funderade på att kanske sjuna in i studio hon och jag, ja hade tänkt på det innan men så sa jag detta till henne så det verkar ju roligt synd bara att man inte får välja låt själv får la hoppas det finns bra låtar att välja mellan då

Nej har inte mycket att säga, ju förutom att jag är smått avundsjuk på min bror som har köpt en sådan keps som jag har velat ha i evigheter. Först så var han så elak och bad mig betala varje gång ja vill låna då skullejag bli ruinerad men jag tror han har smält det ltie nu så kanske ska få låna den imon :D riktigt läcker kepa ^^

Ska chilla nu, ta ta

No footsteps on the ground, i'm listing but there's no sound. Isn't anyone trying find, won't sombody please take me home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0