Fest!

Fredag: Gånger 3  x 18 års kalas , Rebeka, Josefin och Klara. Klara var där med sin pojkvän från tyskland han verka jätte snäll och klara var jätte söt <3. Men festen va sååå dryg så vi drog hem efter ett tag!

Lördag: Halloween fest!!! Drog hem till tönten för att göra oss iordning. Jennie och Linda blev sminkade av mig med kajal. Jo som sagt första gången jag gör det på någon annan än mig själv dom var livrädda och klagade hela tiden " Men jag passar inte i det här, Ah jag ser ut som en häxa..." men söta blev dom, när smiket och kläderna var på skulle vi spreja våra hår svart/röda as kooolt blev det. Linda såg ut som Avril <3 oh Jennie passa jätte bra i mörkt hår, jag så bara lite dumm ut men okej var det haha ^^ sedan när the transformation va klar var vi "Charlies döttsänglar" <3 hur söta som hellst var vi i våra svart klädda/sminkade (jag med högklackat) med vingar N'aw ! <3 Johanna och Emelie var pirater men mest såg dom ut och vara en blanding mellan pirat och militär. Emelie gick då halvnaken till festen blev tafsade ett par gånger Yeah i know she liked it! Själva feesten var la rätt okej, inte värst mycket folk som vi trodde det skulle vara men utklädda var dom flesta iaf: En jesus, nunna och munk fanns det allt på festen skit häftigt va det haha. Ja men bättre umgänge kunde man inte ha fått gangi <3 love. Men efter tolvslaget sjöng vi ja må hon leva för Emo som fyllde 18 år så näste helg blir det invigning Linda skulle möjligt vis dit så vi 18 åringar ska ut se upp Borås! ( nu är nog Johanna och Jennie lite avundsjuka hihi men snart kommer ni också ut småttingar ^^ ) Efter sången åkte vi hem, alla gnälde på att jag inte gick fortarare men HALLÅ jag har högklackat för andra gången i mitt liv!!!! visa lite respekto!! . Lite blikar blev det i bussen allt men kul var det. När jag kom hem gick jag in i dushen och FÖRSÖKTE få bort det svarta men svårt var det håret blev skit tovigt så på morgonen gikc jag och dushade igen och svart kom det ur jefla färg! men kul va det men kommer nog kanske inte göra om färgningen så många gånger.

Nej nu ska ja plugga innan see ya peace out

I love you like you were my own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0