Home!

Ja, idag kom jag hem från en resa i Göteborg, har varit och hälsat på min gamla knasiga  faster.
Ja får la summera dagarna:
onsdags hade jag kör lektion, fick köra på motorväg, brumm det gick fort och så lite i viareds rondell som jag aldrig åkt innan så det va något nytt men gick rätt bra. Sedan åkte jag til Gbg för att möta upp paliz <3 , gick till Buttricks och köpte svarta vingar till min halloween konstym ja Jennie och Linda ska alla vara Dödsänglar <3 så vi sa att vi kunde kalla oss Charlies dödsänglar haha ^^
Torsdag va ja och min faster och shoppade i stan, köpte en ny vinterjacka, svart annorak eller hur det nu 'n stavas
Fredag gick vi på en lite prommis och såg på pingviner och sälar i parken och sen åkte jag om min bror hem och snart ska jag ut på 3 x 18 års fest ska bli skojsigt

Nej måste gå och filla lite med saker see ya

Remember me when i'm gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0