I wish I wasn't this weak but I can't help being who I am

I can't help myself all i wish is to tell you the truth but i'm afraid of the consequences....

Borås GIF grupp 1:
3 Oavgjorda
1 Vinst

Borås GIF grupp 2:
2 Förluster
1 Oavgjort


Själv var man med i grupp 2, spela la halvdant vi hade bra och dåliga stundet och så gjorde man mål fast i fel mål, råka bli självmål men det var inte mitt fel motståndaren sköt en boll stuttsa på en sen på mitt lår och så in i mål : / det var inte mycket man kunde göra åt den saken haha. Men gjorde mitt första självmål ^^
Ingen av grupperna gick vidare eftersom man var tvungen att vinna sin grupp för att gå vidare men vi tar det nästa år.

Borde göra mig iordning eftersom vi ska hem till Emelie och baka pepperkakor och kanske se på en film det ska bli mysigt <3

Hade en jätte cpigt dröm i natt, på ett sätt va den underbar men konstig på samma sätt. Drömmar är la saker man har i sitt medvetna som vill fram

Peace love and off


If I told you the truth would you hold it against me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0