Ja, se det snöar!

Vinterns första snö storm i Borås idag, uscha nej vill inte ha snö än vill ha solsken och värme :'(

Gjorde min Interactive oral känns skönt att den är över bara en kvar :D
Färdig med första exam boken processen sjuk konstig bok må jag säga, men på ett vis rätt okej .

Idag fyller lille tysken år, Klara <3 18 grattis! Gav henne en tavla som jag har gjort själv, jag tror hon gillade den för det gjorde jag i alla fall ^^




Dagen träning var jobbig, spring och massor av spring mina fötter dog!

Imon blir det troligtvis plugg, lite geografi och sen möjligtvis gå och se på mariedal cup med gangi <3

Nej, har inget roligt att berätta. Ska kolla lite på tv nu

I wonder when it's going to be my time to shine

Kommentarer
Postat av: Johanna

gangi

2007-11-11 @ 14:21:54
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag gillar snö :D

2007-11-11 @ 15:25:28
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0