Lalala

Idag har jag och Jennica äntligen övat på våran sång som vi ska sjunga imon when you're gone - Avril Lavigne det gick la rätt så bra , eller vad säger ni? SÅ jag hoppas det kommer gå bra imon på inspelingen.
Sedan drog jag och Jenno till musikskolan för att ha sång på scen, fy skuttan vad gick vi med i?
 Inte minst att man va tvungen att välja en låt men sedan att sjunga sen själv inför alla andra?!!!
Ropades upp en och en för att sjunga sin låt 2 GÅNGER OCKSÅ? inför alla som var där, ca 10 st.
Fan när jag kom upp så lät det förj*vligt eftersom ja va så himla nervös så det kom ju bara ut darr och ord ut bra lät det inte enligt mig! Men Jenno va trotts allt bäst av alla så himla bra röst tjejen har! <3 Aneta var också där visste inte att hon sjöng men as go jazz röst tjejen har ^^ Jenny från IB2 var också där och sjöng duktig är hon också, en go och pratglad tjej :P som snart är lite skadad som oss andra IB 3or^^

YES i'm almost done with my TOK essay or at least 1st draft!!!! :D nu kan jag ta det ltie lugt


When you're gone the pieces of my heart are missing you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0