Lite fakta om mig...

Lista


Tio saker om mig
1. Är du singel?
Ja, tuvärr

2. Är du lycklig?
Ja till en viss del men så kan man ju allitd vara lyckligare

3. Är du uttråkad?
Um jah

4. Är du ledsen?
Lite grann, saknar en viss person

5. Är du italienare?
Nej, jag är därimot finsk^^

6. Är du gravid?
Öh, inte vad jag tror :P

7. Är du full?
Ha, nej. Har aldrig riktigt varit full, kanske bara lite smått

8. Är du en cooling?
Självklart!

9. Är du från Irland?
Nej som sagt är jag fortfarande finsk sist jag kollade

10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Nej, dom har aldrig varit det heller

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja det gör jag

2. Har du nånsin blivit sårad?
Ja, många gånger

3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?
Kanske det...

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
Ja, många! Vilket är en grej jag inte gillar med mig själv

5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?
Nej, eller om man inte räknar min syster ^^

6. Har du haft en hemlig beundrare?
Faktiskt inte

7. Är du kär?
Nej men önskade att jag vore

8. Vill du gifta dig i framtiden?
Självklart, om jag hittar den rätte

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
Kärlek, vara längre och är oftast något som är äkta

2. Hår eller ögon?
Hår sedan ögon. Med fint hår ser en person så mycket bättre ut, men det gör den också med fina ögon^^

3. Katter eller hundar?
Jag gillar båda fast mest hundar

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Um, har nog både ock. Nära vänner gangi <3 + " vanliga" kompisar lite här och där

5. TV eller Internet?
Det var svårt. Med tanken på skolan så skulle jag nog inte klara mig utan internet fast jag älskar att kolla på tv^^

6. Coca-cola eller Pepsi?
Gillar båda

7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
Romantisk hemmakväll, är själv av en lite hopplöst romantiker

8. Pengar eller lycka?
Lycka är värt alla pengar på jorden

9. Dag eller natt?
Oftast är jag piggast på natten, fast är ltie mörkrädd ibland, men på dagen är det så ljust och "fint" oftast så jag vet inte...

10. MSN eller mobil?
Mobil, nu för tiden kan man ju ha msn i mobilen :P


Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Inte påtagen, fast har fösökt smita hemifrån en gång fast då gick jag hem igen för det var inte kul att vara ut i mörket själv

2. Brutit ett ben?
Nej faktiskt inte

3. Gjort nåt du ångrar?
Ha, massor.

4. Hoppat Bungee Jump?
Nej, fast det skulle vara lockande att göra men vet inte om jag vågar, lite av en fegis

5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja,

6. Ätit en hel tårta?
Nej, men en halv liten smörgåstårta med min kusin det var så himlans gott

7. Gjort bort dig offentligt?
Säkerligen, många gånger.

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Ja, du kan vara lite svårt pga att jag inte har något ex .P

9. Gråtit när ett husdjur dog?
Inga av min husdjur har dött men, getts bort då grät jag

10. Velat försvinna?
Ja.  Nästan varje dag


10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Till Jennie igår men hon svara inte, fast hon ringde upp mig strax efter

2. Telefonsamtalet du fick?
Jennie

3. Personen du var med?
Um var med? Menas de i samma rum eller? Isf vad det min bror haha

4. Roligaste grejen som hänt?
Dagen igår med gänget <3

5. Personen du sms:ade?
Hanna

6. Du kysste?
Karolina

7. Du skrev till på myspace?
Öh kommer inte ihåg. Någon?

8. Du kommenterade?
Venne, någon på bildagboken

9. Du tillbringade natten med?
Öh, min bror sover i samma rum som jag?

10. Du kramade?
Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0