Mah!

Lördagen var trotts allt jätte mysig, Mariedal cup med gänget! Men först var det ju lite plugg som gjordes men sedan efter 15 tiden så drog vi ner, kollade på lite grabbar och fotboll. Skit det måste vara rekord iår på så många maatcher som jag såg haha brukar inte se på så mycket fotboll, men dom var ju inte så pjåkiga ^^
Sedan vid 18 trog vi åk åt på borås chebab (kebab) Meh maten var blah inte gott men det gick la och äta. Johanna drog lame skämt om Ut Nöd " Här ska man springa ut när man är skitenödig" Jennie och Emelie bröt ju ihop och jag Friberg och Mattzon bara stirra konstigt på henne. Sedan gick vi tillbaka till Hallen, tror det nog var något i maten för alla blev bara flum iaf tjejerna, prat om bröst, knuffandes och allt möjligt haha det var kul^^
Fick betala 50 kr igen! What a rip off!!!
Såg GIF spela rätt kassa var dom, för att dom förlorade. Sen gick vi tillbaka till A hallen och där sätt en J'vla kärring! och peta mig och johanna i ryggen med sina smuttiga fötter! HALLÅ så gör man inte om man inte känner folket! cp tant så vi flyttade på oss. Sedan joina Linda vännen oss och kvällen blev bara lite bättre <3
Såg lite sniciga folk Johannas rosa bandet hihi och blåtiran var inte så pjåkiga^^
Efter halv 1 åkte vi hem, fick åka med Ida för ingen annan ville åka med henne. Hon skulle hämta Daniel och utan för hans hus finns det en liten rondell ja Ida skulle ju leka lite och köra runt den 10 VARV fan jag blev hellt snurrig sen så prova ju hon bromsana 2 gånger flög nästan ut igenom rutan!
Nej sedan var man hemma och skulle sova

Kl 9.10 var det dags att gå upp igen F10 hade träning kl 10 mys och mera mys så underbara tjejer finns det inte förtom sjöbo tattarna förstås ni är hellt okej också <3. F10 ska ha cup i sandared nästa vecka på söndag och gissa när som ska spela 8.00! och samlingen är kl 6.45 jistaness och vi som ska ut på lördagen och inviga Emelie (perhaps Linda) aja får la ta med lite husler och cola och inte somna haha men det ska bli kul vill inte missa en sekunda av tjejerna såå underbara <3

Nej nu ska ja göra lite eng har 15 sidor uppgifter att göra 13 kvar, blah kanske ska rita nått sent bye

For once I wish my wish could come true

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Johanna drog lame skämt om Ut Nöd" Vad då lame? Det var ju skit kul ^^ Tantfan! säger jag bara. Kunde hon inte hålla benen för sig själv? -_- Men kvällen var rolig och efter maten blev det bara bättre. Du måste ha undvikit och ha fått i dig något eftersom vi andra hade roligt åt mina skämt.. ;P

2007-11-13 @ 17:29:11
Postat av: Ida

Haha Nina, jag lovar att du ska få åka med min fler gånger, kanske tom på söndag morgon! Man brukar ju må lite lagom illa när man åker bil kl 7 på morgonen, och vem vet, jag kanske utnyttjar det på dig ;)
Puss

2007-11-14 @ 21:13:57
URL: http://idagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0