Oh, come on!

Världens längsta dag = Tisdag
Börjar med psychology, fick lite info on Internal assessment vi ska nog göra the serial position effect med murdock
Sedan går vi över till mentorstid vilket är pretty much waste of time!
Engelska prat om grammarway haha som jag inte riktigt hade gjort men "Hallå 15 sidro med ca 50 uppgifter"! jag hade typ gjort 5 + det flest i huvudet, sedan kom ju det ett litet "Test på vad vi kunde/hade gjort" gick la så där men för Ida gick det sämre haha fuskare! gav sig själv poäng och drog ifrån mig!
Sen skulle vi ha geografi men lille Ingemar skulle ut och köra med 8 personer och visa runt i Borås, geografisaker förstås som man inte kanske har lagt märket till. Jag blev kvar i den andra gruppen som fick sistta och jobba i klassrummet och åka ut nästa vecka, mycket jobb blev det dock inte men lite fick man läs.
Sen hade man lunch/håltimma på 2,5h timma drog till Thai silk och åt med Heidi åt tills vi rullade fram. Gud vad man äter för mycket på buffere tills man spyr och sen blir man jätte trött
Sedan va det dagens sista lektion halleljuja tänkte jag, men åh nej kemilab med Dongi jo trodde ju det skulle gå bra hon är ju smart och det är ju inte jag men det borde la fungera. Men nej ingeting funkade första methoden fungerarde inte alls, massan gick ner ist för upp vilket den skulle ha gjort så vi provade en annan method och försökte se volymen men nej första försket funkade men sen cpa hela skiten och jag tänkte men va fan nu får det räcka efter 1,5h försök att gå igång labben så vill ingetgin fungera då kommer Carin fram och kollar och undersöker och ittar att det är en läcka i röret det är därför ingen koldioxid kom ut!!! va fan kunde inte hon sagt det tidigar typ 1,5 h innan!!! så i ett sita försök på tiden 20 kvar så gör vi experimenet 4 gånger men det är ju inte tillräkligt så Carin sa att vi kunde komma på fredag och göra om det. Tur va la det, för ingeting fungerade på den laben, nej ingeting!
13 Nov påminnelse don't be with Dongji things will just skrew up haha :P

Nej sen va det dags att åka hem och göra lite mera kemi läxor som inte heller gick så bra, men ett försök blev la det, lite uppgifter + läsa + försöka att börja på labraport. Och nu ska ja inte plugga mera idag ska spela lite the sims2 nattliv täknte jag men men see ya

Give me a love letter, and tell me you want me. Tell me you need me and can't imagine being without me and i'll push you into the corner and kiss you soundlessly

Kommentarer
Postat av: Jojjo

TÄnk på mig då som satt och skrev nationella (8-13-30) dock gick jag tidigare ;P Sjuk till på köpet så jag satt där och snörvlade mig igenom timmarna.. -_-

2007-11-16 @ 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0