Playback


Söndag:
Idag hade F10 cup i Sandared, samligen var ju dock 6.45 lite tidigt var ju det men upp kom jag iaf och pigg var jag med! konstigt nog
Första matchen började 8.00 och full rös blev det
Grupp 1: 2 förluster, 1 oavgjord 1 vinst = vann sin grupp :D
Grupp 2: 4 förluster

Grupp 1 kom till kvartsfinal men åkte tuvär ut men fy vilken otur dom hade dom skulle vunnit. Alla tjejer var såå himla duktiga.
Jag tror nog alla i laget frågade oss hur gamla vi var, har du någon pojkvän, hur många syskon har du säkerligen ca 3 gånger om haha men dom är ju bara så gulliga man kan ju inte motstå dom <3
F10 ni har visseligen stuligt en bit av mitt hjärta <3
Kan inte riktigt förstå att inte Nathalie var kittlig någonstans ah förutom i förterna men typ alla små barn är ju det, men hon är söt ändå <3
Sedan fick man småbarnens msn tänkt att dom redan börjar så unga, haha
Ah men sen när man kom hem så va ja typ döttstrött så somna it yp 1,5h men det var definitivt värt att gå upp så tidigt! Allt för småtjejerna <33


Lördag:
Dagen börjar med lite plugg sedan så åkte jag hem till Beccah för att hälsa på henne, sjöng lite ultra star typ annan version av singstar kul var det och kollade lite ppå HSM 1 och HSM" fast sedan skulle jag åka hem till Jennie, där sjöng vi lite singstar , Johanna , Josefin, Linda, Mattzon kom ochså ok Jespers kompis hade det roligt och så för bilder kolla in miskaken.bildaboken.se
Men så när dom skulle kolla på film så var jag tvugen att gå redan vid 23 för skulle upp tidigt på morgonen

LIlla Lindas kommentar i början av filmen var ju bara så söt ^^ <3

Linda: Jag hör ljud därifrån (pekar på vägen)
Jennie: Ah men det är en högtalare där uppe
Linda: Aha
Jennie: Det är ett sådant suround ljud
Linda: Men vad säger den då?

Fredag:
Ut i krogen here we goooo. Ja efter träningen drog jag hem till Emelie och där satt Linn också, smutta i oss lite alcohol, blah vin suger b*lle! Sedan drog vi ner till stan och på våran busshåll plats kom de två tjejer

De: Öh Hej, flickor ni är la typ 12 år eller typ 15 så ni ska la inte ut på krogen
Emelie: Nej vi är 18 och jo det ska vi
De: VAH, ah men följ med på Harry's
Vi: Men vi är inte tillräcklig gamla
De: Ah men vi fixar in er lätt!!
...
De: Fan jag är full som en höna men jag ringer min mamma ändå

Haha dom var lite skojsiga ändå. TYp Emelie och Linn var typ "fjortisfulla" hahah lol, på stan träffa vi Linda <3 och dom andra i klassen sen gick vi in på Swing, hårdrockskväll var det där idag. Efter lite dans och en "så kallad" lakrits shot (men den smakade mint) dyr va den också 62 spänn! ja så mitt i "poison" kommer några killar in eller rättare sagt en kille in ock joinar allsången sedan när andra rummet öppnades något live band skulle sjunga så hakar den här killen på och tar tag i EMELIE hahahahahahhahah Hon fick visst ett ragg som stötte på henne lol det var kul! Träffa Evve där hon var skojisig haha

Emelie ( pratar i tel )
Evve: Vem pratar hon med igen?
Vi: Den där C
Evve: Den fula rödhåriga tjejen?
Vi: Hahahahahahahahaa aaah hon

Ah ja sedan så åkte vi hem för allt folk hade typ dratt vid halv 2 så lite sömn blev det sedan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0