Ya'h know

Gårdagens IB dag var hellt schysst.
Först ett besök på Universeum där jag fick lära mig lite av regnskogen, sedan fick jag leka lite på dig it så himla
coolt var det :D jag och Hanna hade super kul. Efter det så drog vi ut för att käka åt på sub way vilket var hellt gott
fy va man blev mätt på en 30 cm lång macka fast åt la bara 25 cm av den efter det skulle vi gå på Hagabion
och se på en fransk film cold showers um om man ska summera med tre ord: snusk, dusch, vah?
Har nog aldrig sett så många dusch scener i en film. Tyckte det var mer en amatör porrfilm än
 dramatisk eller  va det nu var...
Efter filmen skulle vi på världsmuseet, fick lära mig lite om fair fashion (återvinning), trafficking ( människohandel) , urinvånare, genderlender( vem är du kille eller tjej) .  Det var ja okej har vairt där innan tyckte inte det var så kul.
Efter det åkte vi ner till terminalen för att vänta på Borås bussen i en timma mötte på lite creepy stalker guys!

Creepy guy: 'knackar på Jennicas axel'
Jennica: What?
Creepy guy: Do you speak english?
Jennica: Yes (vänder sig om)
Creepy guy: 'knackar på hennes axel igen'
Creepy guy: Hi i'm shy
Jennica: Um okej? (vänder sig om igen)

[ Något sådant hände på bussen hem haha ]


Idag har man varit i skolan ganska soft bara två lektioner kemi och matte sen hade jag sång övning inför ljustågs
konserten på lördag, träffade Mathilda så va glad att jag kände någon där länge sen jag prata med henne. HOn är
schysst hon ^^

Nej nu ska ja titta på tv världens cpigaste program "the whitest kids u know"
peace


We are all different know but in heaven we will all be the same

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0