You just have to get over it

Mah, bara skola som gäller för dessa dagar. Igår skola hellt okej sen på kvällen fick jag äntligen mitt efterlängtade virusskydd för min laptop så nu kan jag använda internet på den igen  :D fast den timmen ja slösa på att installa skulle ha gått till tok essay fuck det är så jälva svårt att gör tok saker blah skit får ta tag i det idag ist.

Försov mig idag vaknade 7.20 som tur vad hade min bror satt på sin väckaklocka då så jag vaknade till den men kom ändå i tid till skolan pga att mamma fick köra mig, hade geografi och sedan drog jag en sväng till asplunds och sen var det sång, den gick hyffsat bra "Jätte bra Nina, det är tur att vi kan ha en som dig" naw kändes lite bra sedan när Ida, min sånglärare hade sagt det om min sång, för att jag kunde dom så bra! ^^
Sen efter sången åkte jag hem läst lite processen och inte så mer alls ska käka nu och åka ner 
för att ha matte och psykologi, trevligt trevligt.

Yes in your face vi är lediga på fredag!!! :D awesome känner för att gå ut på torsdagen där
 happy hour you know it men får la se om jag får med mig någon, vore ju kuligt!

Nej nu är jag så trött på allt, vill bara ha lite kärlek i mitt hjärta av världen...


I wish you could see me as I see you, and not be a hidden secret anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0