Åh söndag

Plugg dag, skit alltså trodde inte psychologi revison skulle vara så lång och ta så mycket tid han bara läsa 27 sidor idag ja som hade täknt att läsa att :O
Fick läs The Pact, en riktigt bra bok men många tvister. Rekomenderar Läs den!!!

Övninkörde idag, haha efter ca 2 timmars körning när jag går ur bilen märker jag att "övningkör"'s kylten är borta! haha ja den hade viss ramlat av men den sög man va tvungen att klistra fast den på fuktig bit, lossnade ganska lätt, som jag fick se. Har tapat bor den braiga skylten en annan inte den som ramla av, så vi fick gå och köpa en ny på OK Q8 men vad annars får vi en lika dan sugig, fast den här gången sätter man de på insidan haha! lol va är oddsen

Är så nära men ändå så långt bort...

EE 3412 ord behöver sammanlagt MINST 88 ord till sen är jag klar :D :D :D ^^


Peace

Now you're in and you can't get out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0