ÄNTLIGEN HELG!

Ja idag var ju det en kort dag i skolan bara geografi och svenska slutade kl 11.20 så himla skönt istället för kl 14.30, så efter skolan tog jag en tupplur med min älskade syster sen så läste jag klart Hamlet läxan, en intressant bok, sen så va ja tvungen att städa mitt skåp tömma den på skräp vilket gick ganska bra. Nu sitter jag här och skulle igentligen gjort lite EE men det blev ju inget av med det hittade bara några nya sources vilket är bra.

Nu ska ja ge mig av till träningen första inomhus träningen ska bli roligt

Woho det är äntligen helg, YAY, sweet, awesome så efterlänkad


"When I hear my favourite song I know that we belong, cause you are the music in me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0