Aouch!

Söndag idag, var uppe tidig för att träna F10 igen, gick bra tills Isabelle sköt mig rätt i ansiktet mitt i mellan näsan och munnen aouch det gjorde ont! Så min läpp svullna upp lite men smärtan gick över rätt fort vara nog mest chockad.

Sen efter dess så har man fifflat lite med skolarbeten. Gjorde tortillas idag <3 mums la in lite räkor och kyckling räkorna passade inte riktigt men annars va det gottitgottgott

Aja nu måste jag ta tag i EE, har inte gjort det på en vecka, måste föresten prata med Terese imon behöver lite hjälp att skriva. Jaja

Peace

When life has been on the edge of dying for a very long time and emotions practically set on fire. When suddenly the weel spins around. The feeling that comes with it is so unfamiliar, so unreal because you haven't experienced true happiness for a very long time it all seems as a dream come true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0