En dag ska ni allt få se

Känner mig sjuk, börjar bli förkyld känner halsont, trött helatiden.Skulle nog inte ha tränat igår. Vill inte bli sjuk nu, inte nu när man äntligen har lov men visst det är ju bättre de än att vara sjuk på skoltid, man kan ju liksom inte missa något på IB!

Köpte nya hörlurar Koss, jätte bra och skit bekväma. Måste ju få unna sig själv något ibland fast än det igentligen inte var det jag borde ha köpt.
Förutom köpte så har man ju pluggat, geografi och läst lite. Började på min world lit idag fast kom på en sak, Jag hatar att skiva uppsatsen, hade försök intala mig själv att det kan vara kul, men nej det är det inte! Önskar bara att saker och ting bara flöt på bara för en gång skull så man kan få något gjort ordentligt och bra.

Aja, nu börjar filmen igen "monster till svärmor".
P.s Måste bara tillläga jag älskar Jennica, fick hela säsong 1 i Skins av henne, underbart. Hon är hellt fantastisk tjejen ^^

Peace


Sometimes i feel like flying out into the blue, beyond rules and duties and reach freedom of heaven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0