F10 kärlek till 100% <3

Idag hade F10 bua cup på sjöbohallen, gud vad jag älskar dom världens bästa, sötaste, gulligaste små barn<3<3<3.
Som sag så var vi med och coacha första laget (dom hade nämnligen två) första laget bestod av: Isabelle, Fatina, Nathalie, Hilma, Fanny, Isabella, Linnea, Jaqueline, Ellinor
Första matchen fölorade dom med 1-0 det var säker pga av nerverna
Andra vann dom med1-0
Sista 4-0

Jag måste bara säga att Gud va dom var bra!!! Ellinor i mål alltså hennes utsparkar som gav oss 2 mål riktigt högklassiga!!  Och backarna såå himla bra va dom och topparna skit alltså, alla va superduper bra!!! Amazing är så stolt över att vara deras tränare. Så himla synd att dom inte gick vidare men fast än ni inte vann cupen så vann ni i alla fall mitt hjärta <3

Och måste bara tillägga att Nathalie är bedårande söööt, så himla gosig och ängla gullig man kan vara, mellan matcherna satt hon i mitt knä nästa hela tiden och när vi skulle någonstans tog hon mig i handen och leede mig N'aw<3 sååå gullig, och Hilma hon är bara så underbara. Alltså jag skulle lätt kunna ta hem dom här två såå underbara man kna bara bli, fast hela laget är bara KÄRLEK!!!

Mwah


image7

Och sen bar vi hem oss för att äta lite och plugga, blä och sen va det dags för andra laget fast vi missade första matchen dom hade tydligen förlorat med 1-0 också
Andra matchen: förlorade med1-0
Tredje:förlorade med 2-0
Sista: förlora 4-0

Tjejerna va jätte bra, hade bara lite otur i spelet och så men vissa stunder va dom skit bra!!!

F10 som sagt är kärlek till 100 % <3 älskar dessa små barn

Imon har dom träning igen, tänkte köra lite lätt men vissa av dom när vi frågade ville ha en hård träninge haha får la se vad vi hittar på.

Aja tänker kolla lite på tv nu

Love is like candy, once you'd taste it you only want more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0