Fcuk!

Fcuk fcuk fcuk!!!!!! Jag hatar IB!!!!!!!!!
Helvetes jeflan skiiiiiiittt!!! varför måste man plågas såå? Huh, gillar de att se oss lida på något sätt, det verkar som de i alla fall njuter av våra lidande! Well f**k you!
I quit, yes you heard me I QUIT! and i'm NOT coming back!

Sen what's the point with internal assesments så himla onördiga jag kommer att spy på dom snart!

Jag kan inte få något rätt för tillfället,:
Cp field work går bara inte, nej det GÅR INTE vad man än gör så blir allt FEL och hur än man försöker så fattar man inte! Varför måste man äns göra Fieldwork, vad hjälper det oss? Inget , precis! Vad har man för nytta och räkna ut nearest neighbour index eller HoS or LoS , Huh? Nej just det ingen nytta alls! Inte om man kanske vill bli en knasig geografiker eller va det nu än heter. Jag vet att jag inte vill bli det.

Orkar inte med psychology internal, ORKAR BARA INTE MERA
Sedan har man kvar word literature i svenska blä på dig, vet inte om min ideé går att använda men jag orkar inte analysera mera. Analysera =crap grej

Mera lidande kvar:
Fieldwork
World literature
Extended Essay
Psychology internal
TOK presentation
TOK essay
Lab raports
2 english interactive orals
3 1/2 böcker kvar att läsa + ännu mera analysera
Mock exam
Real exams


Efter detta är jag klar, lite vah?
Bara 7 månader kvar sen har jag ett liv igen, tack och adjö ska gå och bryta ihop lite, kanske gråta en skvätt så man orkar dessa 7 månader till

Längtan om frihet, skicker högt inom mig, spräcker nästan trumhinnorna för att få bryta sig lös och springa fri

Kommentarer
Postat av: heidi

seeenare... hehe =) kollade in på dn blogg.. jag har oxå en ...haft jättelänge
krma kram kussen

2007-10-14 @ 16:52:41
Postat av: heidi

tja..du vet när man söker kontakter o hittar dig så står det man 19 år.. du e la ingen man?
kram kussen..
/din heidi hi hi

2007-10-15 @ 00:18:49
URL: http://heidisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0