Fjågor

Var bara tvungen att vara copycat ^^

Hur gammal är du om fem år?
23

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Om man inte räknar familjen måste det ha varit, Jennie, Johanna, Emelie, Rick och Mattias <3 

Hur lång är du?
ca 163

Vilken är den senaste filmen du sett?
Um just nu glor jag på dum och dummare 

Vem ringde du senast?
Jennie <3

Vem ringde dig senast?
Min mormor

Hur löd det senaste sms:et du fick?
Um något om träningen som var i går av Christer

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och beror på vem det är till 

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av de

När såg du senast din mamma?
Um kanske 5 min sen men jag hör hennes röst nu ^^ 

Vilken ögonfärg har du?
Gröna

När vaknade du i dag?
8.30

Vilken är din favoritjulsång?
"Where are you christmas"- Faith Hill 

Vilken är din favoritplats?
Har många^^ 

Vilken plats föredrar du minst?
För tillfället skolan 

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Antingen i USA eller England eller Sverige beroende på vart ja ska studera vidare  

Vad skrämde dig om natten som barn?
Hmm, mardrömmar antar jag, alla barn blir la rädda för dom 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Haha filmen jag kollar på nu dum och dummare, kille brände sig i arslet när han va inne i ett rum med en flicka "Ah I didn't think that the first time would hurt so much"

Hur stor är din säng?
Tillräckligt stor för mig

Har du stationär eller bärbar dator?
Min egna är bärbar men vi har en stationär

Sover du med eller utan kläder på dig?
Med tshirt
 
Hur många kuddar har du i sängen?
3par.

Hur många landskap har du bott i?
Bara i ett 

Vilka städer har du bott i?
Borås <3.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor mest fast gillar skor också
 
Är du social?

Ja självklart

Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's <3.

Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte?

Vem är den roligaste människan du känner?
Nja har inget speciellt namn för tillfället
 
Sover du med gosedjur?
Ja

Flirtar du mycket?
Nja inte så ofta men ibland kan la det hända.



Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu:
Uttråkad
Favoritgodis:
Choklad lätt!
Är det nåt du absolut inte äter:
Spenat, leverpastej, risgrynsgröt med mera
Kläder just nu:
T-shirt och mjukisbyxor och schal
Musik just nu:
Allt möjligt fast lite förtjust i you're are the music in me & gotta go my own way
Vad sa du senast:
"Nej du behöver inte sitta vid datorn jämt" 
Sommarplaner:
Njuta att IB är över, samt vara lite orolig pga att man inte vet om man har klara at exams innan juli fast ska njuta av livet med de människor jag älskar mest. Kanske söka jobb + skolor
Är du bra på matte:
RÄtt så.
Spelar du nåt instrument:
Lite keyboard/piano
Morgon- eller nattmänniska:
Mest natt människa tror ja 
Har du några homosexuella vänner:
Ja
Tror du på mirakel:
Ja, men det är inte alltid att dom händer för en själv
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja det tror jag nog
Ser du på kärleken som ett misstag:
Haha beror på hur man ser på frågan
Bio eller promenad:
Båda 
Största svaghet:
Avundsjukan och envisheten
Det här är jag bra på:
Hålla de löfterna jag ger
Har du nån flickvän/pojkvän?
Nei
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Ja, jag vill taturera mig på underarmen, kanske några fler men en ska ja iaf skaffa mig skulle vilja pierca mig kanske i näsan eller naveln men det vet man inte än
Hur är din drömtjej/kille?
Det vet jag inte, om man väl upplever äkta kärlek skulle ja chansa på att person tillslut blir ens drömtjej/kille
Anser du att du är stark?
Nja är rätt klen
Har du komplex och för vad?
Nej, eller jag kan nysa rätt ofta
Röker du?
Nej, fy tål varken lukten eller smaken
Har du en besatthet?
Mobilen, mp3, datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0