Fredag

Idag har jag varit både jätteglad och ledsen samtidigt. Ledsen pga att jag saknar Sami <3 han va typ min bästa vän men när ha skaffade flickvän har jag knappt hör/sett honom på jätte länge, jag saknar att prata med honom saknar hans söta leede : [
Inte för att vara elak men ibland vill jag att han ska göra slut med sin flickvän så vi kan prata igen, men vill ju att han ska vara glad och det verkar han vara med henne så kan la inget annat göra mer än vara glad för hans skull.
Samtidigt är jag jätte glad pga Halleluja moment jag har gjort min oral :D so freaking awesome, som sagt var skit närvös när man väl satt där och att det kändes som jag babbla om samma sak runt runt igen, men Terese sa att det gick bra att oftast får svenskar höga betyg i orals, att vi ibland sätter lite för höga krav på oss själva eftersom vi är vana vid att höra "perfect english". Men som sagt är så himla glad att jag har gjort det^^


Sen så efter skolan var jag i knallen och kolla runt efter en ny vinterjacka men fy va alla jackor är dyra typ billigaste du kan få är för 600 kr hallå! när blev allt så dyrt, hitta ett par som va as snygga men priset låg ju på 1500 och uppåt kommer aldrig att få en ny vinterjacka får la gå runt med min förraårets model. Ibland gillar jag att vara lite snobbig men det kommer jag nog inte få vara i höst

2 träningen inomhus idag gick la rätt så bra ganska kul var det men som alltid får jag så himla ont i mina tramdynor i slutet av träningen.
Nu sitter jag och min syster och myser med popcorn + idol + risen + cider(alcoholfri) mums ^^

Peace out

When two hearts go seperate ways, my smile will burst into tears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0