Goodmorning

Godmorgon folket, eller ska man säga god förmiddag eftersom klockan redan är över 12. Jag idag var man ledig
super härligt ^^ :D men dock så måste man ju plugga, ja jag vet IB stud! så sant så sant.
Har fifflat lite med min fieldwork gosh kommer aldrig få ihop det till 2500 ord nu har jag ca 400 det är as lite och igår så fick jag veta att field work är värt 25% av betyget herre min skapare jag är offically skrewed!!!
Sen så måste jag läsa lite kemi + geografi + engelsk+ göra lite tok ja det va la dagens plan sen så ska ja se om jag hinner vara med Beccah <3 har saknat henne jätte mycket så vill gärna träffa henne men det ska ju iaf göra imon vi ska nämligen äta buffe någonstans har varit sugen på det jätte länge nu och sen efter när jag har slutat ska vi åka till Gbg , Beccah skulle visseligen shooppa vill också shoppa men har dock inga pengar riktigt om man inte kanske kan få ltie av mamma? vem vet

Aja nu är min break slut och jag måste åtegå till studandet har mycket kvar...



This is so bad on so many levels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0