Hallå motivation vart är du? Tittut kom tillbaka

Yay idag gjorde vi våran TOK presentation jag tror det gick riktig bra, skönt i alla fall få det gjort :D

Sen när vi satt kvar på biblan så skulle jag ha gjort field work men neeej då, fick inte gjort ett smakk, fick bara upp böckerna på bordet och där låg dom i ca 3h istället satt jag och lekte med min dator, lyssnade på music och enligt Jennica och Emelie(tönt) cpade jag lite för mycket, jag hade dock skit kul som sagt har hittat ett program där du kan göra egna låtar och där finns det en gubbe som heter sam och när man skirver in en mening så säger han den as rolig så satt och skrev in massor av som tex:
" Emelie is a fucking bastard with no beard and no pinky toe and she loves to study and drink poop"
"Jennica is a tiny winy little girl who sings her lungs out into heaven"

Som sagt jag hade as kul men sen så tröttna dom på mig så vi gick hem istället, hade så roligt att jag fick nog lite ont i huvudet. Men jag tror jag va nog lite för trött då eller vad säger Tönt och Jenno?

Aja sen va det natti för en 1h och lite Hamlet som jag har läs klart nu WOHO måste bara komma på en bra ideé för World literature, som ska lämnas in nästa måndag (ideé utkast) nej nu tänkte jag ta tag i lite fieldy och läsa lite The Pact har ju bara 200 sidor kvar boken börjar bli riktig bra nu ^^

A just de fick mitt nya kontantkort idag Parlino, billig billigt, haha men fick inte den att fungera. Antagligen måste man tanka på den för att den ska fungera men när jag skulle gå och köpa det så hade inte äns ATG Parlino kontantkort! Darn, får la vänta tills imon innan mitt nya kort fungerar, om det äns gör det?

Nej ska gå nu Peace out

Motivation kommer och går. Nu tror jag min gick ut igenom dörren kommer nog inte tillbaka innan allt är över



Kommentarer
Postat av: heidi

hej du där kusse.. hehe ingen studiemotivation? i know that feeling.. ant it aint commin back.. hehe
jo ska flytta te trandared.men säg inget te farmor o de än hehe =) blä e hemma sjuk... elle nåt.
du hittade inget lättare blogg namn elle? hehe ..svårt att minnas ju..

2007-10-16 @ 08:48:26
URL: http://heidisen.blogg.se
Postat av: Jennica

Haha jadu Nina du var lite tossig den där dagen, men det måste man kunna få vara bland vänner. What else are they for? ;)

2007-10-25 @ 20:14:41
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0