Helvete!

Ibland kan jag inte förstå mig på min mor, hur inkompitent den människan kan vara ibland!
Nej just som jag var på väg till Elfsborgs matchen 2 min innan bussen kom sprang jag runt i lägenheten och försökte leta upp biljetten men gissa vad? den är borta, ligger inte vart jag la den sist , inte vart jag såg den senast igår. NEJ men då har min mamma gått och städat och antagligen av MISSTAG slängt min elfsborgs biljette så vad händer inte då jag kan inte gå! Nej får ringa Emelie i sista minuten och säga att jag inte kan komma pga att min mamma har SLÄNGT min BILJETTE!!! Fattar du vilken utskällning hon fick, arrgh sista gången hon går och städar i mitt rum. Så det blev absolute ingen första elfsborgs match idag för mig! Nej fick istället stanna hemma!!!

Efter några minuters arga minuter så hittar jag tatueringar från Twist tidning så jag bestämmer mig för att tatuera Karolina, hon fick en ring-defin runt navel , en smilie ängel på handen och en sol på den andra och en fjäril på undersidan av armen. Själv fick jag på kinesiska/japanska whateva dröm på undersidan av armen där jag vill igentligen skaffa tatuering + 3  rosa stjärnor på andra underarmen + en stjärna/sol svart på vänstra hand, ganska fräsiga tatueringar jag och Karolina fick ( ska lägga upp bilderna på dom )

Aja fick iaf läst lite i The Pact, gansk bra bok dock har jag kvar ca 250 sidor

I cannot believe myself sometimes who stupid I am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0