Inte min dag

Ja, dagen började ju rätt så bra men sen när man kom till kemin ja då skulle vi ha kemi lab vi skulle göra Esters och jag och Isabelle skulle ju självklart få den stinkigaste Smörsyra, fy fan va det luktade i salen mådde typ illa hela labben och sen så skulle dessa esters bli olika fruk lukter: bland annat annas, päron, och våran skulle lukta äpple men det luktade inte alls utan skit, ja rent av ko skit och självklart skulle detta sätta sig på kläderna om inte sagt på händerna. Resten av dagen har jag gått och mått illa pga av mig själv för att jag har gått och luktat koskit, ingen rolig känsla vet du!
Sen när man har försök tvätta bort lukten ca 10 med tvål, 2 gånger med diskmedel , 2 gånger med tvättmedel, en gång med linnemänt så ger man praktisk taget upp ingeting fungera för att ta bort lukten från händerna, får la leva med att luka skit!
Så den här dagen har inte varit min dag, nej inte alls. Jag hoppas lukten inte är permanent utan att den är borta imon för allt jag tar på turns to shit.
SOm tur är händer något bra idag: Skins <3 underbara programmet med en av världens sötaste killar Maxxie <3

Countdown:1 h until skins <3

Peace out

Life is not always fair

Kommentarer
Postat av: Linn

näää, Sid

2007-10-19 @ 21:50:59
Postat av: Jennica

mwih, maxxie;D om typ två timmar:D

2007-10-25 @ 20:11:29
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0