M'awh

Jag är kär i låten Apoligize med - Timberland <3


Jag idag onsdag, som vanligt så min dag ut så här:
Geografi 8.00-9-20
Åka hem sova + Processen
Sång 12.50-13.10
Matte 14.15-15.25
Psykologi 15.30-16.55

Idag på sången fick jag en ny låt cabaret från musikalen cabaret, lite svängit gammaldags låt. Fick i uppgift att först med Aou låta som det är jag som bestämmer, och sen så ska ja försöka övertyga Ida att jhon ska upp och dansa istället för sitta och har tråkigt när ja sjunger cabaret. Ja det blri en uttmaning det!

Sen så på psykologin hände lite saker, vissa bröt ihop andra skratta. Ja men som sagt fick vi revsion guide YAY jag som hade tänkte att köpa en fick en gratis istället = glad :D

Ja efterskolan va det dags att läsa klart Processen + lite EE men skjuter hela tiden upp biten om abortion/adoption för jag är inte säker på vad ja ska srkiva inte bra!!! måste ta gat i det på lovet

Nej nu ska ja se på heroes <3 och sedan Grey's




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0