Men nu får det allt räcka!!

Alltså det här är droppen; jag är dum i huvudet, ja det är sant. Är så satans arg på mig själv.
Ja som ni vet så fick jag mitt nya kontantkort igår och idag köpte jag refilkort ja och sen när man ska prova den i mobil så funkar jevla grejen inte så jag ringer till tele2 för att fråga om min mob är komplad til comviq, hon ba "har du provat kortet in en annan telefon så den inte är sönder eller nått" och så prova ja den nej då den fungerar hellt bra. Sen så kommer jag på aatt jag hade ju en spärr på min mobil och provar att slå av den och alla möjliga spärrar, och sen så stoppar man kortet in. WOHO den fungerar går in på inställningar, och täknter ja ska nog ha pin kod på så ingen annan kan gå coh snoka i min mob men nej då fungerar inte mitt gammla och själva mobil säger änge PUK kod VA FAN ÄR DET!!! söker på nätet
Definition PUK kod: en kod med 8 siffor som man har fått av operatören
Men helvetede va fan min mobil är typ 6 år gammal och hur i bajsans ska man komma ihåg nått sånt. Nej nu har dumma Nina spärrat sin mobil kommer inte längre än ange din PUK KOD
FAN jag hatar mig själv ibland det här va typ droppen!!!!
Ingenting har fungerat rätt idag , nej INGENTING!!!

Jag tror livet leker "let's make Nina suffer" ! Ja orkar inte med saker och ting längre bara för detta kan inte jag konsentrara mig och då kan itne jag skriva på min EE som jag skulle ha gjort nu i 5 dagar som inte jag har gjort alls! Detta går alls inte bra NEJ inte alls

Konstaterar igen Nina är dum i huvudet!!!


Nej jag orkar inte med livet längre, ska gå och leka lite EMO nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0