Mena då!

Ja tänkte skriva lite i bloggen, va i knallen med Beccah innan kom hem nyss det va mysig och träffa henne igen <3 , vi gick runt och kollade i affärerna, Beccah köpte doppresent + födelsedagspresent sen så tog jag en Karamell late på Wayne's den va god men jag blev hög på socker , 5 sockerbitar + karamellsmak är lite för mycket socker har tänkt på att man igentligen aldrig blir av med kaffe smaken i munnen när man väl har drukigt det jo 
kanske om man borstar tänderna men annars sitter den kvar som klister, lite äckligt tycker jag. Sedan så gick vi till Mc för att slösa tid innan Beccahs tåg gick hon åt 2 cheeseburgare fast den människan är tiny så får det mycket plats i munnen, jag orkade inte äta något va för mätt av kaffen och lite illamående, även på Mc hittade man lite "eyecandy" en liten heting som var svår att ta ögonen ifrån ^^ men så sagt va det det ända som hände
mellan oss : [
Sen åkte Beccah hem och jag tog bussen till sjöbo, och nu sitter jag här.Insåg att jag inte kommer att kunna åka till Gbg imon pga att vi har träning kl 17 hade velat åka dit har inte 
varit där på ett tag men samt har vi sällan träning nu så det är bäst att vara med på det flesta eftersom det kan bli lite jobbigt annars, inomhus är tufft!
Min syster är typ hög på socker eller nått hon är hellt galen springer fram och tillbaka med sin leksaksbil, skricker, och stampar, leker i toaletten hon har la fått tag på ren socker eller nått så vild hon är just nu, men jag älskar henne ändå hon är en ängel när hon är tyst men så fort hon öppnar munnen kan hon lika väl vara en elak liten nisse <3

image4

Nej jag borde ha göra EE nu men orkar itne liksom, och snart så börjar ju Skins :D det är så bra.

Men men har sagt mitt nu peace out


Will you be the one that will make me blush by a smile?


Kommentarer
Postat av: Jennica

Skins in my heart hahah och din syster är söt:)

2007-10-12 @ 21:35:17
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0