Vänner<3

Jag måste bara säga en sak: Vänner är som guld, man blir glad när man ser dom, man kan vara sig själv runt dom , man kan alltid lita på att dom aldrig ger upp på en. Ni gör livet värt att leva <3


Tog en lite promis efter allt pluggande med Mattzon, Ricko, Jenno, Johoanno fast det blev inte mycket till prommenad gick runt lite på sjöbo satt en stund i sjöbohallen kolllade på våra brosors träning men sen va det dags att gå hem. Men lite knas blev det innan dess, kastaj kastning och så micket roligt. Tack jag behövde komma ut <3

Nej nu tänkte jag måla lite och kanske se ett avsnitt av OTH <3 gud va spännande det är aj just de jag och Jennie ska ha heldag med OTH på lovet ska bli sååå kuul<3 längtar redan!!
Försten hitta jag en as cool funktion på min mp3 jag kan välja att ha en egen bild som backgrun på menyn såå sweet, är inne på lite romantisk stil. Känner länktan efter kärleken :'(


You make me smile so brightly


Kommentarer
Postat av: heidi

tjo..
jag var ute o gick nu...så skönt att komma ut o rensa skallen lite..åh söta de är de små i f10.. hehe vi coacha ju er när ni var så små..o nu e ni jättestora..shit vad tiden går fort..
annars då mkt i skolan i veckan? du kanske vill ut o gå nån kväll i mörket. om du vågar hehe kram kram

2007-10-21 @ 20:31:19
URL: http://heidisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0