Would you even try to understand?

Jag ännu en dag som närmar sig slutet.

2 lektioner idag 8.00-9.20 Geography, jag va så nära på att vela "försova" mig, hade typ vaknat upp ca 5 gånger på natten och verkligen trott att jag skulle upp var tvungen att intala mig själv "Nej, du ska inte upp än gå och lägg dig"
Ja sen hade man 5 h håltimma, hade sånglektion idag fick sjunga power of love den låten är faktisk riktig bra måste jag inse. Sen så hade man sin andra lektion och sista matte: ja, jag brukar faktisk förstå matte men idag va den allt lite knepig om sin och cos blah blah nya regler bla blah. Aja det va trotts allt nog itne så svårt.
Sen va det dags att åka hem, lämna av sakerna hemma och tog mig en promenad till Knalle det är ca 2 km dit köpte Ben & Jerry's mums en ny smak New york något: choklad, med bitar av vit och mörk choklad samt nötter, har inte hunnit äta så mycket av den än men det ska jag sen.
Sen så när man väl kom hem va det dags att sätta sig vid böckerna igen den här gången FIELD WORK!!! ja fick gjort lite grann iaf , och nu har jag tänkte att läsa lite i min engelska bok innan jag går på EE (som jag har skjutit upp i 5 dagar nu måste ta tag i det!) sen så är det Grey's anatomy :D

Aja Breaken är slut ska läsa lite nu peace ^^

If Itold you the truth, would you hold it against me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0