Six feet under the stars

Jag vill inte. Jag kan inte. Jag orkar inte. Orkar inte mera. Vill sova. Sova tills solen går ner. Då kan jag komma fram. Krypandes med tårögda ögon. Röd blodiga ögon. Jag gråter. Jag hoppas. Är allt över?

Som en tredje års klassare i IB så pluggar jag och många fler konstant. Ju närmare man kommer exams desto mer lägger man med huvudet i böckerna och anteckningsblocken. Pennorna rusar som på formulet banor. Man lever som i en lite bubbla där endast 6 ämnen existerar, mat, toalett och en säng. Isolerad för livet därute. Men den 23 Maj kan ni alla väcka mig ifrån min dvala för då kan jag glömma (om man klarar exams förstås) allt och bara leva för morgondagen utan några beskymmer.

I lie awake
For another seven days
Give me the night with you
Because you are just so perfect
for me
Give me a chance with you
For your smile makes my day
glow so bright
Give me a name that means
something for you
My world is upside down
Turn it around for me
with the touch of your hand

But I'm so far away from you
Six feet under the stars i lie
dreaming of you


Am I just another pretty face for you?



Kommentarer
Postat av: Lil' Emo

snart nino, snart. 23e maj, det kommer vara lättnad!

2008-04-21 @ 17:39:46
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Nina

Ja definitiv snart, kommer må psykist och mentalt dåligt tills dess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0