Alla som inte dansar är våldtäktsmän

Lördagen var hur bra som hellst, först till emo sedan hem till Mattzon där vi hade lite mysigt med melodigfestivalen/music/klistermärkskrig underbart sen var det taxi ner till trägår'n. Där blev det mycket dans smakade på en ny drink "red fusion" tror jag den hette var hellt good och sedan "hot shot" den smakade som typ varm kaffe med grädde men det skulle tydligen vara varm laktrits med grädde lite udda men hellt okej splide typ halva på mig dock. Sen var det typ dans hela kvällen och "fan va varm det är ska vi ta luft" varje 5 minuteare jah det var varmt som bara den! Inte konstigt när man hade typ "trekant" på danskgolvet och "kramkalas med alla" hur mysigt som hellst må ja säga haha^^
Ja sen skulle vi hem kvällen slutade inte så värt lyckligt men det kan la de inte alltid göra men lyckad kväll var det allt!

Söndagen var det plugg lite grann och sen blev man bjuden på filmkväll hos camilla såg på "Beyond borders" och " Because i said so" första fimen var tragist och inte så värst bra fick bara jätte stort medlidande/sympatiför alla fattiga små barn som knappt har mat för dagen i africa! Men andra filmen var ju kul som hellst riktigt rolig var den.

Måndagen startade med tandläkarbesök ett hål i tänderna + små hål! Damet Nina nu får du allt ta och börja använda tandtråd. Den lilla saken är itne alltid så lätt att komma ihåg. Sen så tog jag, Jennie, JOhanna, Linda och Mattzon en promis till OK mötte Rico med sin cari lekte lite på lekplatsen och sen promernade vi hemåt fast fort gick det inte stannade typ var 5 meter för att "slåss" Jefla Jennie du ska alltid mukka! Mukkarduva! <3
Sen så gick jag och Mattzon hem till Jennie föra att kolla lite på film skulle ha sett "sidney white" men färgen vägrade sätta på och Jennie vägra se den i svart/vit/grått men för mig och Mattzon hade det gåt bra men Neeeej , Jennie som har sätt filmen typ 5 gånger redan lät oss inte se den så vi såg på "bring it on 4 " äkta b film. Spådde slutet i halva flmen vilket var hellt rätt, lagen slås ihop vinner hon får killen slut.

Imon ska jag och min bror till Gbg för att hälsa på faster och sova där till torsdag, sen så blir det torligtvis filmmaraton med gängi natten slut <3 länktar så redan.

Nej nu blir det OTH s5e6

I don't need any man they are stupid!

Kommentarer
Postat av: heidi

tjo kussen..
får ta o fixa nån film o övernattning här snart.. synd att ni åkte te gbg.. kunde sovit här.. e upptagen helgen ..ska jobba o så ut o äta med jobbet o några kompisar freda o lördag..
jaja..får ta et nån nda.g.mkt i skola nästa vecka?

2008-02-13 @ 21:48:21
URL: http://heidisen.blogg.se
Postat av: Jennie

haha, jag ska väl inte mucka hela tiden ;P men erkänn att vi hade roligt :D
nästa gång ska jag slåss ännu mer så att får se hur jobbig jag kan vara ;P hahaha

2008-02-14 @ 12:39:57
URL: http://hereismyworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0