Cause tonight is the night when...

Gud ibland vill man bara kasta ut sina skolböcker ut igenom balkongen, fy vad skönt det skulle kännas för stunden men sen så skulle ångesten komma " varför gjorde jag så?". Hur gärna jag än vill, så så vill man ju inte riskera utblidningen. Utsätta sig i 2,5 år på IB så vill man gärna inte slänga ut det på ett par sekunder.

För att byta samtalsämne Owen Wilsons nästa är sne, och ful. Ja den är inte alls snygg han borde som alla i hollywood göra en näsoperation och raka till den.
Nej känner för hoppa lite mella olika samtalsämnen
Kärlek. Den lilla eller på ett vis stora flurriga känslan i magen som man får när man tänker på en person är ju ett sätt att definera kärlek. Eller hur mycket man än hatar sina förälrdrar för tillfället så vet man hur mycket man igentligen skulle sakna dom om dom inte fanns. Varför inte en passion för någonting som får dig att bli glad, som en gammal eller varför inte en alldeles ny låt av en artist du beundrar. Hur känns det inte att få höra en låt som bara får dig att rysa genom att hur bra den är? På ett sätt så finns det inte absolut definion av kärlek. Det är bara ett faktum som finns.
"Ögonen är speglar till ens själ" jag tror faktiskt det är hellt sant. Hur många gånger har inte en viss blick, ett par ögon fått mig att falla, fått mig att bli svag, fått mig att inse hur vacker den personen är. Det är ju igentligen hellt sjuk hur en blick kan säga så mycket och göra en sådan påverkan på en person. Det är antagligen därför många människor lägger märket till en persons ögon i första mötet. Jag är nog bland en av dem som gör det. Alltså ett par ögon kan tala så mycket som en mun kan. Om en person har "blickar som kan döda" då faller jag dock är det inte det ända som "jag" då lägger märket till i första mötet. För mig är personens hår viktigt, jah håret! Alltså om inte håret är "bra" enligt mig så då går det bara inte. Det får varken vara för långt eller för kort, det är jätte svårt att säga vad som är "pefekt" det vet man inte förän man ser det. Men om en person har "det perfekta håret" gud då ska du se mig bli knäsvag. Så igentligen den absolut ultimata sättet att få mig att falla för en person ( då menar jag typ " love at first sigth" om man bara tar utseende mässigt) att ha en blick (ögon) som kan säga mer än 1000 ord och en "snygg" frisyr så är du hellt klart min. (Oh my okej om man läser detta så låter det hellt absurt lol ) Aja men jag förstår i alla fall vad jag menar om ingen annan gör.
Kan ge lite exemple på "pefect hair":
Zac Efron
Chad Michael Murray ( i OTH säsong 1 & 2 & 5 )
Hilary Burton ( OTH Angel of Death )
Britney Snow ( John Tucker Must Die )
Lindsay Lohan
Hayley Williams
Jared Leto ( när det inte är för långt)
Avril Lavigne
Dougie Poynter
Jesse McCartney

Exemple på " blickar som kan döda"
Lindsay Lohan
Zac Efron
Avril Lavigne
Chanelle Lindell ( Ciao Bella)



Gud den här grabben är en fullkomlig kombination. Jag kan i alla fall inte undgå att falla för honom han är verkligen en "oh my god vad het han är kille"

Nej nu har jag snackat massor av goja. Det är la ingen som äns orkar läsa allt men men vad ska man göra.

I want to make love to you , two to become as one

Kommentarer
Postat av: jennie

haha, va skumt att du precis lyssnade på den låten ^^
jag måste bara säga att jag helt och hållet håller med dig. det första man lägger märke till är ju ögonen och håret. fast jag tittar också på kläderna iofs =) men håret är helt klart viktigast ;P

2008-01-20 @ 11:47:35
URL: http://hereismyworld.blogg.se
Postat av: Johanna

Håret är viktigt! ;P Och att han kanske har något bakom det där ljuvliga håret kanske. ^^ Men klart att jag läser. Jag älskar goja vet du väl :)

2008-01-20 @ 18:56:59
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Lukas Altinell

Haha, jag har förkort hår, eller hur! ;) Pussar

2008-01-24 @ 01:39:06
URL: http://www.altinell.se
Postat av: Nina

Ja "lite" för kort hår ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0