Mofo is that skit

Kan la köra en lite feedback på helgen vad som har föregått.
Fredagen var det träning, lite halv jobbigt men hellt okej, sedan så hade jag en " pluggfridag" ^^ kolllade på 2 filmer " American Pie - beta house" och "Blind dating".
VARNING SPOILERS

Ja A. P var la typ Rick film massor av naket och sex, bland världens cpigaste film fy fan va äckligt en scen var ett ord får ewwww, skit alltså.
Aja men den andra filmen var la hellt okej handlade om en blind kille som skulle vara med i en operation som skulle få honom att se lite grann så blir han kär i recpetionisten som förövrigt är bortgift/ håller på bli förlovad/ gift med en indier ja ni vet la själva hur dom har det i sin religion, ah men sedan så får han synen "tillbaka" men flickan dumpar honom han blir ledsen sedan tar flicka tillbaka honom the end ( fölåt ni som ville se filmen kan fotfarande se den en rätt snygg huvudperson för övrigt han som är med i Just my luck)
SLUT PÅ SPOIERS!

Lördagen var la en hellt okej dag. Kemi plugg i ca 4 h om det räknas som normalt + lite övningkörning ute i snöstormen. Sedan later vad det dags att gå ut med gänget (kärlekt till 100000 % ! ) hem till emo först med lite förfest bland den konstigast förfesten jag har varit med om hittills men sedan drog vi ut, dansa lite hade sedan jätte tråkigt (+ blev lite sur/emotional) åkte hem själv sov.

Har du någonsin känt dig som du vore osynlig ,som om du inte fanns för världen omkring dig, som om ingen visste att du äns var där, som om du inte längre existerade? En hel buss blir fylld med folk, sättorna omkring dig blir upptagna utom den brevid dig, alla kliver bara förbi dig lämnar endast ett tomrum inom dig. En krökad lokal där du försöker komma förbi men ingen flyttar sig, det är som det går rakt igenom dig rakt in på dig, kliver rakt på dig. Ibland hör man endast ett svagt rop , ett rop på hjälp, ett rop på uppmärksamhet, ett rop av smärta. En vind sus sveper förbi med en iskall känsla av tomhet. Jag kan inte förstå hur jag kan finnas till, varför jag är jag här om ingen vet om mig? Varför lever jag?

Söndagen, vaknade lupp av solken i ansiktet till en underbar dag så åt lite frukost och tog sedan en promenade med Karolina ner mot knalleland mötte Mattzon på vägen, som följde med på promisen gick och köpte en duk till min mor och Ben & Jerry's till mig och Karro ( Choklad Brownie ^^ <333 ) mums fillibabba sedan gick vi hem och bestämde oss för att kolla på film lite senare efter att jag hade pluggat pluggade ännu en gång lite mera kemi och matte. Sedan när man var klar så drog man iväg till emo ännu en gång där man mötte gängi <3 kollade på "Ciao Bella " som jag själv har sett 3 gånger nu men tyckter själv den är ltie mysig efter det kolla vi på singing bee och sen körde Rico hem oss i betan som knappt ville stänga min dörr blev lite skraj där i början men det gick bra ^^. När man kom hem så kollade jag på " Allt en tjej vill ha" den var bra och sen var det dags att sova.
Ja har har ni gott folk min helg, ni som inte var med hehe. En helg fylld av skratt, glädje, tårar, sorg, utmattning, frustration, längtan det summerar la allt!

Love is all around us is everywhere I go, bullshit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0