Let me show you my true color part 2

Vad som gör mest ont

Har du någonsin haft allt framför dina fötter
men inte märkt de förrän all var försent?
Någonsin haft någon som älskat dig djup
men varit blind för kärleken?
Någonsin haft allt det du någonsin önskat dig
men insett det när det inte fanns kvar?
Nu när allt kommer omkring sig
Sitter man här ensam kvar
Med tankarna
Det gör som mest ont
att veta vad man missat
Varför märkte jag ingenting då?
Varför var jag så blind?
Varför?
Jag skulle ha öppnat mina ögon
Och sagt
Du är den jag har drömt om
Du är den jag behöver
Du är den jag älskar
Men nu är allt försent
Allt är förgivet
Allt är borta
Kommer smärtan krypandes ifatt en
Bara jag, mitt hjärta, min ensamhet, min själ, min smärta
Bara jag kvar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0