London urges are screaming for me

Woho nu är resan beställd jag, Emelie, Liinn. Linnea, Jennica åker till London den 6 juni i 6 dagar ska bi så jädrans kul längtra redan jätte mycket. Fan det ska festas. shoppas allts ska hinnas med på 6 DAGAR!!!
Nu kommer jag i alla fall ha något att se fram emot till sommaren fast först ska vi ju förbi min 19 års dag sedan exams sedan balen och sedan studenten innan vi åker till london men mycket ska det hinnas med. Förhoppningsvis ska jag kanske kanske få träffa Dan i london (hoppas) om han kunde komma och hälja på mig
P.S Dan är en studen på Exeter Collage som jag möte på våran resan till Exeter i 2an förra året jätte söööt och snäll ^^

För övrigt älskar jag väder här i Borås för tillfäellet underbara soliga väder passar just mig
Picknick idag vare hellt mysig samt /coop/mctv med beccah var mysipys

Sometimes i wish you were here

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha jag vet något ännu bättre
- vi ska inte vara där i 5 dagar, utan i 6 dagar haha, eftersom vi sover där 5 nätter :P fast jag tror inte linnea och jenno skulle stanna så länge dock :( bara tre nätter

2008-03-04 @ 10:40:51
Postat av: Linn

det var jag för övrigt som skrev :D

2008-03-04 @ 10:41:34
URL: http://linngust.blogspot.com
Postat av: Nina

Haha okej jag ändrade det nu till 6 AWESOME!!!

Postat av: heidi

tjo
roligt för er.. hoppas ni får roligt =)
synd att du inte hade massa pengar..annas kunde vi åkt till thailand nu..lite över en vecka.. du jag kussen..bara slappat på stranden..
den där dan... hoppas han dyker upp =)

2008-03-05 @ 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0