Nu vet jag vad kärlek är

Mindre än 5 veckor kvar, och snart är det dags. Börjar bli närvös för var dag som går. Snart lön och då är det att investera på saker som ska med över vattnet. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig hoppas bara resan dit går bra och att man inte blir smittad av svininfluensan vore ju inte så gött när man är alldeles själv och inte har någon som tar han om en. Har börjat gymma grymt mycket hade gratis vecka tänkte då utnjuta de och de gjorde jag fullt ut träna 6 gånger på en vecka haha lördag, sön, tis, tors, fre, lördag väldigt duktigt gjort av mig. Började ju gymma för att försöka gå ner lite i vikt och få muskler men då efter en vecka så har man gått upp 0,6 kg i stället. Vad är detta? Det fråga ja mig, jag har ju inte bytt matvanor heltenkelt så antagligen är det muskler jag har byggt upp haha konstigt det om fallet är så. 

Imorgon är det jobb, fyra dagar framöver men det är bra för plånboken behöver så mycket som möjligt.

Är väldigt sugen på att skriva i min bok men går ju inte när man inte är hemma fcuk! Får la hoppas suget sitter i sig till kvällen, nej är trött och hungrig, ska nog läsa lite i breaking dawn istället. 

If holding hands is to discreet, lets make out in the middle of the street....isn't it obvious that I love you 

Kommentarer
Postat av: Linda

muskler vager ju mer an fett ninis :) varsta traningsnarkomanen ju :) haha!

ar det boken som du borjade skriva pa nar vi akte till teneriffa? har du kommit langt?

kramis

2009-08-27 @ 04:42:49
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha ja men jag ville börja träna för att gå ner inte upp haha! Nja det var provvecka så jag passa på att utnytja det fullt :D. Ja det är den boken har börjat fortsatta har inte skrivit på ett bra tag men har tagit upp skrivandet igen, har inte kommit så jätte långt än men håller på. HOjta om du vill ha kopia så kan ja skicka på mailen!

Postat av: Linda

JAaaaaaaaaaaa, jag vill gärna läsa den!! Det var ju jättebra det du hade skrivit när jag läste den! :) när är det du åker exakt? är du nervös? :) men det kommer gå bra!! U are strong!! :D

2009-09-04 @ 07:31:35
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: Nina

Okiii bra då får ja la skicka över det jag haf skrivit hehe inte åsmycket dock. Jag åker 27 om tre veckor exakt. ja det är jag väldigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0