Irrevocably in love

Skit det var länge sedan man skrev här. Har inte haft något sug heller kan man säga, men tänkte att du kanske det är dags att ta tag i skrivandet. Inte mycket har hänt, mitt sommar vik är slut nu så dags att gå ner på timanställning igen ganska så skönt att slippa jobba så mycket.

Ska börja på Southampton Uni nu i höst läsa psycholoy i 3 år, så i slutet at sept begär de av till england. Fan börjar allt bli nervös inför detta, mesta för att jag ska lämna pojkvänner kvar här i sverige men jag hoppas och tror allt löser sig ändå. Nästa lön gäller det att inskaffa saker jag behöver ha där borta, lite smått och gott.  Sen så är det inte långt kvar-PANIK!
Dock ska de blir skönt på samma gång att komma ifrån hemirfån är så trött på de mesta. Allt hade varit perfekt om Markus hade kunna följa med men, livet har sina brister oturligt nog.

Nej fundera på gå och äta och fortsätta läsa vidare på Breaking Dawn, fjärde boken ur Twiligth saga set. Underbara böcker dom bästaste jag någonsin läst. Alltså dom är så fint skrivna, deras kärlek berör verkligen mig och varje gång jag läser så tänker jag på min älskling <3. Stephenie du vinner guld i mina ögon- världens bästa bokserie!

Får försöka hålla detta mera uppdaterat, inte så lätt när man inte har så mycket tid över till allt. Men det kommer bli mera när jag flyttar iaf :P

"We belong together"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0