I do hope so

Ledig dag idag, sköönt. Dock blev de inte mycket sovmorgon eftersom jag var tvungen att lämna in en bok på bibloteken innan 10 annars hade jag fått bli bannad i en vecka! AAH hehe. Nej sen så köpte jag en till bok av Lauren vet hon sålde sina psy böcker billigare så köpte 2 av henne dom är stoooora som fan typ 1500 sidor sammanlagt, en bok om statestic woho (tur att man gjorde den lätta matte kursen i skolan som lärde ut detta haha) och en psy bok som typ sammarfattar allt tror jag . SÅ sen så har jag tvättat idag haha typ 10 saker fick betala 2 pund för att få tvätta detta o 1 pund för att tumla aja nu vet ja iaf hur man gör de. Sen så har jag inte gjort så värst mycket fick prata med mamma och karolina genom msn och webcam :) det var kul. Karolina frågade efter sina presenter (julklappar) stackan har inget tidsperspektiv, saknar dom så också. Jag hoppas på att få något svar på mitt mail så kan jag berätta vidare på de senare men hoppa hooppas, håll tumarna för min skulle det är något viktigt!

Nej fundera på ta en promis i regnet bara för att komma ut lite.

Blue, yellow and white that's who I am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0