If I just lay here, would you lay down with me?

Igår var jag, Hannah och Fran och såg filmen UP 3D den var jätte mysigt och massa rolig, rekommenderar starkt att ni ska se den! Disney is wounderful!

Idag blir de en pluggdag, ska försöka läsa allt vi har gjort hittills och försöka börja på min uppsatas har nog kommti på ämne nu iaf vilket är bra men sen gäller de ju att börja på nått, som alltid är svårast!

Fan va min rygg gör ont, den är jätte öm. Har varit på gymmet 2 gånger denna veckan den är la inte riktigt van eftersom jag har haft uppehåll, hoppas de går över de är jobbigt. I need massage!!!

Hinner inte prata nu, time is running out....

 

p.s någon annas spotify som cpar?

 

I think I'm in serious need of therapy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0