I'm a bad person, you don't like me

Jag är trött har höll på sedan kl 7.30 till 19.00 nu kan jag äntligen vila ut. Idag var de skolan, åkte in kl 8 eftersom jag inte visst när jag började så kom jag till headoffice av psykologi och då ser jag ett schema på väggen som säger att jag började igentligen IGÅR! what the? så kom de någon ut oh hjälpte mig och jag berättade att jag inte hade fått någon info om när jag börjad eoch vilken tid bara att jag visste att jag (trodde) jag skulle börja den 1okt. HOn sa att dom hade skickat ut mail men jag har inte fått något så what eva, de löste sig ändå hade inte missat mycket berättade en tjej till mig hon sa att de var en av de tråkigaste dagarna hon har haft här haha. Idag pratade några lärare om vad dom har för interssen och va dom gör typ en forskade om ögon rörelse, hur man kollar efter farliga grejor på flygplatsen, och hur man igentligen läser etc. Det var intressant dom berättade att Southampton är bland 100 bästa psykologi grejer i världen och bland top 10 i uk angående vissa specifica ämnen som dom forskar i. Det är ju bra att veta. Sen fick vi gå tur på bibloteket det är jäääte stoor och finns allt möjlig info om allt vilket är jätte bra, och coolt. Sen efter de slutade vi så åkte ner till stan för att kolla på röst inspelare täknte om man kanske ska spela in lektionerna så man inte missar något viktigt men dom var ganska dyra så får se, hittade en jätte cool men den var dyrast :P ska kolla upp lite i svenska butiken och jämföra.

Nej nu käkar jag toffifee och risen mums hoppas älslingen loggar in snart <333

Mah paramore har ny singel!!!

Ignorance is you new best friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0