Maybe it's not my weekend

Jag börjar smått gilla England mer och mer, vet inte vad de är. Mest nog för att jag gillar min kurs den är så intressant, dock har vi mycket att göra och ibland känner man sig väldigt vilsen eftersom alla lärare säger att Universitetet är stället för indviduella hjärnor och självständig arbete så ibland slänger dom uppgifter på en och bara säger gör detta utan att man fattar va man igentligen ska göra. Så jag har varit på lärarna mycket och frågat va man ska göra igentligen haha man kan inte fatta allt liksom :P. Måste skriva en uppsats på 1500 ord tills 9 nov o de är mindre än 3 veckor kvar och har inte hittat va jag ska skriva om måste utforska lite mera och försöka göra klart de tills helgen iaf.

Ja igår laga jag jätte god mat, potatismos med kycklingfile och lite wokade grönsaker med karl johan sås dock blev moset inte tillräckligt mosat men de gick o äta så idag mosade jag de lite mera o då blev de perfekt sååå himla gott bästa jag har gjort hittills!

 

 

 

Nu måste jag reseracha lite!

I'm over of getting older!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0