Oh really

Dagen är nästan slut. Började dagen med frukost och sedan prata lite med älsko <3 sen så åkte jag inte till uni men fick reda på att lekionen var flyttad igen! till 12 istället för kl 11 så fick vänta i en timma. Sen hade jag lektion i 2 timmar men de gick bra eftersom lektionen är rolig :D. Sedan åkte jag in till stan och åt på kfc men min mage börja cp igen vette fan va de är med den nu för tiden! Sen så såg jag en underklädesbutik tänkte bara gå in i kika så längst bak i butiken fanns de sexleksaker och typ utklädsler haha visste inte att jag hade gått in i en sexbutik! Kollade runt lite ganska mycket folk i olika åldrar som var där inne, sen gick jag till disney butiken( den coolaste butiken eva!) köpte en present till karolina snövit och alla dom sju små dvärgarna figurer hoppas hon gillar de. Se handla jag lite på ASDA (asta som man utalar de haha). Sen va de dags att åka hem och tvätta 2 maskiner som tog evigeheter att göra klart, lagade lite mat undertiden blev ganska gott. Hannah kom in o fråga om jag hade köpt takeaway men nej de hade jag gjort själv. Kyckling, svamp , brockoli, majs, bönor, tomater, paprika med soysås och ris de va gott så har lite kvar tills imorgon. Har inte kunna plugga så mycket för har ingen fokus nu för tiden kanske blir bättre när jag har fått komma hem! Awiiie längtar såå, dock så måste jag gå lägga mig cp tidigt vilket kommer säkert inte gå eftersom de är aldrig tyst här. Sen så måste man upp vid 3.30 på morgonen för bussen til london går 4.45 men 3 timmar sova på bussen då klagar man la inte. HOppas allt bara gå som de ska taimat annars är jag körd!

En dag kvar awiiiieee <3

 

My loneliness is killing me


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad coolt med en Disney-affär! :D Den vill jag också se! :P

Vad roligt att du ska komma hem i helgen :D Om du har tid kanske vi kan träffas en stund? :) Om markus släpper iväg dig vill säga ;) hihi

2009-10-15 @ 11:21:23
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: Nina

Hihi jaa ska visa dig den när du kommer hit hihi. Ja får se om jag hittar en lucka :P <3

Postat av: Emelie

Wihi, hittade tillbaka till din blogg tack vare bd ;)

åhw, hur länge stannar du fram till på söndagen ? :D <33

2009-10-15 @ 20:04:56
Postat av: Nina

Jag stannar fram till måndag morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0