Put another dime in the jukebox baby

Igår ös regna de som fan, verkligen öste ner.

Min korridor bestämde sig för att gå ut till den här jätte stora nattklubben oceana som tur va så slutade de nästan att regna. Skit stället var enormt typ 4 olika dansgolv, och säkert 5 barer.

En bar som hade typ stand tema med palmer och skit, och en monte carlo, och en vete fan va de var där de fanns ett dansgolv där dj var crazy. Och så på typ längre upp så fanns Ice house rejkavik de var lite kallare där inne  men dansgovlet var stoor, där spelade dom hyffsad bra musik och jämte det fanns disco där dom spelade typ "mambo nr 5, we love rock and roll etc. Vi hade en rolig kväll med massa dans! Tills brandlarmet gick igång så alla i byggnaden var tvungna att evakueras så typ 300 pers fick gå ut i regnet och vänta tills dom hade kollat läget. Så kom de en brandbil och massa poliser dit och en kille var så full att han börja pissa på en bil och typ ramna ihop, tillslut tog polisen honom när han gick in i Hannah och nästan börja bråka med en kille. Typ 40 min senare fick alla gå in igenn men vi bestämde oss för att ta taxin hem, så var hemma vid 2 trött, utsvulten och våt. Men de var kul!

Idag ska jag ha lektioner från 14-18 sen så ska de vara psychosoc kväll (alla som har psykologi social ska hitta på nått) temat är cops and robbers alla 2-3 ska vara utklädda till poliser och alla 1 till rånare, får se om  jag går eftersom jag slutar 18 och de börjar 19.

 

Måste laga mat snart ska åka in om typ 1 h.

 

Those where the best days of my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0