See you later prison cell!

Fan bloggen har cpat så har inte kunnat komma in på några dagar!

Längar såå tills fredagen eftersom jag ska HEM över helgen, till måndag morgon :D. Awiiiiee såå himla glad och exited!

Dock så måste jag stiga upp ca 3.30 på fredag morgon eftersom min buss går 4.45 men men kan sova på bussen, det är de priset man får ta för att komma hem <333

Får äntligen träffa babe, vi har inte setts på 3 veckor och jag saknar honom otroligt mycket <333 plus att det är våran 15 månaders dag på lördag så blir extra speciellt och komma hem!

Idag på min "lediga" dag igentligen ska jag ha lektion eftersom lektionen från måndagen blev inställd pga av data problem så har den idag från 11-1. Sen ska ja åka ner till stan för att kolla runt lite och sen så måste jag tvätta och plugga nått eventuellt och lite matlagning som jag har lärt mig att hata. All mat äcklar mig nu för tiden, men man måste ju liksom äta för att överleva.

Nej måste börja ta på mig, ska åka in snart

This isn't the last goodbye honey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0