Take this piece of shit and get out

Idag har jag varit ledig, sov länge eftersom jag somna sent igår pga av min tröga flat mates som inte kan respektera andra, först så sitter mayo o hans vänner o spelar fifa 10 o verkligen lever in i spelet, skricker o ropar o spelar massa hög bas musik fram till ca kl 1 ja var själv uppe till kl 12 men sen ville ja sova o de gick ju inte eftersom dom sätt där inne i hans rum o skrek med dörren öppen, sen tillslut somna ja men då vakna ja upp igen vid 13.30 av att några andra fån trattar står i korridoren (dörran är inte alls ljudisolerade!) o pratar o håller på i ca 1 h så där ligger ja o försöker sova med örronproppar men de går inte, men sen så måste ja har somna av tröttheten för ja vaknaupp i morse jätte trött o yr i huvudet så sov ca 2 h till :D. Fan önska att man hade eget place där de var tyst o lugnt!

Jag var på gymmet idag 1 h sen så gick ja ner till poolen för att simma 30 min så ja har varit riktigt duktig men var trött efteråt. Sen sov ja en 30 min åt och har skrivit typ klart min uppsats vet inte riktigt va ja ska skriva mer på den så jag tror ja är klar ska skicka iväg den till min tutor för att kolla upp den.

Nu ska de bli lugnt ikväll hooppas jag ^^

 

Every second you are with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0