The apple doesn't fall too far from the tree

Idag hade jag min första riktiga lektion. Dock först hade jag option då som jag måste välja något så gick för att se hur de var psychology of attractiveness de är angående hur folk väljer sina vänner typ, hur folk tycker vissa är attraktiva än andra etc. Det var intressant så jag tror jag kommer att fortsätta med de, de är ju ändå bara 2 h i veckan. Sen hade vi research and data bla bla någon om statistic och hur man gör experiemtn etc hon pratade så fort och gjort allt fort så hängde inte med plus att alla inte fick papper om de för att dom tog slut så nu måste vi som inte fick betala för att kopiera och skriva ut dom! Och vi var säkert mer än 200 elever i salen skit alla stolar var upptagna tror jag ! Så många som läser psychology haha.

Nu är älskling skaffat webcamera och mic så vi kan prata hur mycket vi vill och se varandra vilket kommer hjälpa mig på traven så att jag inte längtar hem så jätte mycket. Yay blev såå glad!!!

 

I'm off to the wrong side of life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0