The whole club looking at her

Vi var ute igår, ladies night först gick jag o Hannah ner till första våningen eftersom de va någon som fyllde år där, Josh ( han var lite lik Jude Law men hårrigare haha) o så fick jag träffa finnen Karolina, hon var uppväxt i sverige så hon kunde svenska med, så de var kul o träffa någon anna från sitt hemland haha låter som en uttlänning :P

Sen så åkte vi ner till the white house de var gratis inträder för tjejer men när vi kom in så var de bara 2 pers där inne hahah så vi bara wtf? och så gick vi ut, så vi begärde oss till ett annan ställe mono de var ganska coolt, spelade as bra musik ( exemple "evacuate the dance floor remix med cascada då tänkte ja på lila emelie <3) när vi kom dit men sen blev de för mycket techno så de var bara massa beat hela tiden. Det var två brudar som dansade bakom osss o dom levde verkligen in i låtarna hade värsta cirkus showen så cp roligt ut iaf den ena hon såg drogad ut med. Men sen så åkte jag o hannah hem med sista gratisbussen hade så jävla ont i fötterna eftersom ja hade på mig högklackat för första gången på lääääänge. 

Nu är jag trött försökt gå upp tidigt för att fixa tvätten innan jag åkter ner till stan för att julhandla o handla mat.

 

Am addicted to the sound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0